ماه من
نوشته شده توسط : هیشکی

 

اگر ماه بودم به هر کجا که بودم

شبی لب بامت می نشستم

اگر سنگ بودم به هر کجا که بودم

سر رهگذار تو میگرفتم

اگر ماه بودی به هر کجا که بودی

به صد ناز شاید شبی لب بامم می نشستی

اگر سنگ بودی به هر کجا که بودی

مرا می شکستی   مرا می شکستی

 





:: بازدید از این مطلب : 588
|
امتیاز مطلب : 73
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/yeroozekhoob-924052.jpg
mina در تاریخ : 1391/3/30/2 - - گفته است :
سلام عزيزم خيلي خوشم اومد خوشحال ميشم بيا پيشم و نظرتو بگي عزيزكم خوشحال ميشم باهات تبادل لينك كنم
فدات منتظرم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: